Kommunestyret
Møteoversikt, møtedokumenter og medlemmer
Kommunestyrets 21 medlemmer i perioden 2023 - 2027:
Medlem | Parti |
Linda Hye, gruppeleder | Arbeiderpartiet (Ap) |
Anders Christiansen | |
Ronny Thomassen | |
Odd Gunnar Tveit, gruppeleder | Fremskrittspartiet (Frp) |
Karl Andreas Sollie | |
Arild Windsland, ordfører | Høyre (H) |
Silje Bjørnarå Drangholt, gruppeleder | |
Lars Gunnar Retterholt | |
Oddvar Ivarson | |
Trygve Arnfinn Endresen | |
Tor Svendsen | |
Håvard Glad Andreasse, gruppeleder |
Industri- og Næringspartiet (INP) |
Jeanette Heia | |
Ruth Kylland Martinsen, gruppeleder, varaordfører | Kristelig Folkeparti (Krf) |
Knut Arild Espegren | |
Tom Anders Hartvigsen | |
Gyro Heia, gruppeleder | Senterpertiet (Sp) |
Anders Snøløs Topland | |
Bjørn-Tore Hovland | |
Syvert Emelius Furholt | |
Kristian Klomsten Skordal | SV - Sosialistisk Venstreparti (SV) |
Formannskapet
Møteoversikt, møtedokumenter og medlemmer
Planutvalget
Møteoversikt, møtedokumenter og medlemmer
Helse- og oppveksutvalget
Oppgaver, myndighet og sammensetning
Kommunestyret har i delegeringsreglementet gitt følgende bestemmelser om utvalget:
§ 21. Helse- og oppvekstutvalgets oppgaver og myndighet
- Helse- og oppvekstutvalget behandler saker som gjelder helse, velferd, oppvekst og kultur. Utvalget behandler alle saker som påvirker kommunens muligheter til å levere tjenester.
- Utvalget innstiller til formannskapet eller planutvalget i saker som skal behandles der, og til kommunestyret i saker som ikke skal behandles i formannskapet eller planutvalget.
- Utvalget treffer vedtak om bruk av kulturmidler.
- Blant utvalgets medlemmer og varamedlemmer velger utvalget hvem som skal fungere som politisk oppppnevnte representanter og deres vararepresentanter i samarbeidsutvalgene for barnehager og skoler.
- Utvalget oppnevner representanter til kulturpriskomite.
- Utvalget oppnevner kommunens representant til frivillighetssentralen.
- Utvalget vedtar «Prosedyrer ved store prestasjoner i Birkenes kommune». Dokumentet rulleres i samme møte som «Retningslinjer for flagging fra kommunens flaggstenger» rulleres, altså i løpet av første kalenderår i ny kommunestyreperiode.
§ 22. Helse- og oppvekstutvalgets sammensetning
- Helse- og oppvekstutvalget har 9 medlemmer som velges av kommunestyret selv etter reglene i kommuneloven § 5-7 og kommuneloven kapittel 7. Kommunestyret velger selv varamedlemmer til utvalget.
- Medlemmene bør velges blant kommunestyrets medlemmer, og varamedlemmene bør velges blant kommunestyrets medlemmer og/eller varamedlemmer.
Medlemmer og varamedlemmer i perioden 2023 - 2027
Medlemmer |
Varamedlemmer | Parti/gruppe |
Anders Christiansen |
1. Vibeke Tobiassen 2. Øystein Hansen Stølen 3. Juliane Marie Louise Hansen
|
Ap |
Siri Topland |
1. Knut Olav Honnemyr 2. Uno Jahr
|
Frp |
May Britt Topland, nestleder |
1. Elisabeth Jansen 2. Jon Inge Holm 3. Kathrine Vestøl
|
H |
Frode Faremo Vimme |
1. Frode Hatlevik 2. Jeanette Heia 3. Fredrik Sangvik Berentsen
|
INP |
Ruth Kylland Martinsen, leder Tom Anders Hartvigsen |
1. Jens Vhristian Langås 2. Knut Arild Espegren 3. Signy Aas Andreassen
|
Krf |
Syvert Furholt Eva Merete Hommen |
1. Ingrid Topland 2. Lene Korsvik Netland 3. Morten Thorkildsen
|
Sp |
Møteoversikt, møtedokumenter, medlemmer
Fellesråd for eldre og personer med nedsatt funksjonsevne (fellesrådet)
Kommuneloven § 5-12 om eldreråd, råd for personer med funksjonsnedsettelse m.m.
Forskrift om medvirkningsordninger
Veileder for råd for personer med funksjonsnedsettelse
Møteoversikt, møtedokumenter og medlemmer
Administrasjonsutvalget
Kommuneloven § 5-11 om administrasjonsutvalg
Møteoversikt, møtedokumenter og medlemmer
Valgstyret
Møteoversikt, møtedokumenter og medlemmer
Valgutvalget
Møteoversikt, møtedokumenter og medlemmer
Kontrollutvalget
Om kontrollutvalget
Delegasjonsreglementets bestemmelser om kontrollutvalget:
§ 17. Kontrollutvalgets oppgaver og myndighet
Kontrollutvalget skal i følge kommuneloven § 23-1 føre løpende kontroll på kommunestyrets vegne. Nærmere regler for dette er gitt i kommuneloven kapittel 23.
§ 18. Kontrollutvalgets sammensetning
Birkenes kontrollutvalg har 5 medlemmer som velges av kommunestyret selv etter reglene i kommuneloven § 23-1 og kommuneloven kapittel 7.
Om kontrollutvalget (fra VETAKS nettside)
Medlemmer 2023 - 2027
Medlemmer |
Varamedlemmer |
Parti/gruppe |
Sven Erik Forfang, leder |
|
Sp |
Anna Brødholt, nestleder |
Iren Sommerseth |
Ap/SV |
Karl Andreas Sollie |
|
Frp |
Øystein Lied |
Dagfinn Topland |
Krf/INP |
Cecilie Jordal |
|
Uavhengig |
Sekretær
- Line Bosnes Hegna (90 65 64 26, bosl@vetaks.no)
Møtedokumenter, tid og sted
Møtedokumenter via VETAKS nettside
Møtedatoer 2024: 6.3., 24.4., 5.6., 25.9., 27.11.
Tidspunkt: Kl. 12
Sted: Kommunehuset, møterom Himmelsyna (27.11. på møterom Flakksvann)
Ungdomsrådet
Om ungdomsrådet
Delegasjonsreglementets bestemmelser om ungdomsrådet:
§ 37. Ungdomsrådets oppgaver og myndighet
- Rådet er opprettet etter påbud i kommuneloven § 5-12 som et rådgivende organ for kommunen med rett til å uttale seg i alle saker som gjelder ungdom. Forskrift om medvirkningsordninger gir nærmere regler for rådets virke.
- Rådets leder har møte- og talerett til politisk agenda i alle folkevalgte organer unntatt kontrollutvalget.
- Rådet avgir innstilling til reglement etter kommuneloven § 5-13. Kommunestyret treffer vedtak i reglementssaken.
Reglement
Reglement for Birkenes ungdomsråd
Medlemmer 2023 - 2024
- Dina Mollestad, leder
- Johanna Vea Sagstuen, nestleder
- Selma Dalene
- Justas Juozapaitis
- Håkon Klokkhammer
- Maja Nordhagen
- Noah Kristoffer Raen
- Hendav Saleh
- Elias Aanesland Strømme
- Kine Botn Stoveland (1. varamedlem)
- Zakieh Fallah (2. varamedlem)
- Lucas Solheim Andersen (3. varamedlem)
Sekretær
- Malene Berntsen, SLT-koordinator* (48 00 68 50, malene.berntsen@birkenes.kommune.no) * SLT = Samordning av Lokale rus-, og kriminalitetsforebyggende Tiltak
Møtedokumenter
Møte 02.11.2023
Innkalling - Ungdomsrådet - 02.11.2023
Møteprotokoll - Ungdomsrådet - 02.11.2023
Møte 27.11.2023
Innkalling - Ungdomsrådet - 27.11.2023
Møteprotokoll - Ungdomsrådet - 27.11.2023
Møte 25.01.2024
Innkalling - Ungdomsrådet - 25.01.2024
Møteprotokoll - Ungdomsrådet - 25.01.2024
Møte 07.03.2024
Innkalling - Ungdomsrådet - 07.03.2024
Møteprotokoll - Ungdomsrådet - 07.03.2024
Møte 11.06.2024
Innkalling - Ungdomsrådet - 11.06.2024
Møteprotokoll - Ungdomsrådet - 11.06.2024
Møte 29.08.2024
Innkalling - Ungdomsrådet - 29.08.2024
Vedlegg sak 19/24 - Kommuneplanens samfunnsdel
Vedlegg sak 20/24 - Sentrumsplanen
Møte 16.10.2024
Innkalling - Ungdomsrådet - 16.10.2024
Møteprotokoll - Ungdomsrådet - 16.10.2024
Møte 04.12.2024
Innkalling - Ungdomsrådet - 04.12.2024
Saksframlegg sak 32/24, Valg til Birkenes ungdomsråd 2025 - 2026
Møtet ble avlyst som følge av manglende vedtaksførhet.
Takstnemnd eiendomsskatt
Om takstnemnd eiendomsskatt
Delegasjonsreglementets bestemmelser om takstnemnd eiendomsskatt:
Takstnemd eiendomsskatt er opprettet i medhold av eigedomsskattelova § 8 A-3 andre og fjerde ledd for å sette taksten for kommunens eiendommer etter eigedoms- skattelovas regler og behandle klager som underinstans på den utskrevne eiendomsskatten. Nemda holder møter ved behov.
§ 32. Sammensetning for takstnemd eiendomsskatt
Nemda har 3 medlemmer som velges av kommunestyret selv etter reglene i kommuneloven kapittel 7. Kommunstyret velger varamedlemmer til nemda.
Medlemmer 2023 - 2027
Medlemmer
|
Varamedlemmer |
Parti |
Bjørn-Tore Hovland, leder (bjorn-tore.hovland@birkenes.kommune.no)
|
Lene Korsvik Netland |
Sp |
Trygve Endresen, nestleder (trygve.endresen@birkenes.kommune.no)
|
1. Grunde Høygilt 2. Jon Inge Holm |
H |
Elisabeth Jansen (elisabeth.jansen@birkenes.kommune.no)
|
Sekretær
- Karl Naadland Janz, konsulent eiendomsskatt (91 12 43 99, karl.naadland.janz@birkenes.kommune.no)
Møtedokumenter
04.01.2024
Innkalling - Takstnemnd eiendomsskatt - 04.01.2024
Møteprotokoll - Takstnemnd eiendomssaktt - 04.01.2024
14.01.2025
Innkalling - Takstnemnd eiendomsskatt - 14.01.2025
Klagenemnd eiendomsskatt
Om klagenemnd eiendomsskatt
Delegasjonsreglementets bestemmelser om klagenemnd eiendomsskatt:
§ 33. Oppgaver og myndighet for klagenemd eiendomsskatt
Klagenemd eiendomsskatt er opprettet i medhold av eigedomsskattelova § 20 som klageinstans for å avgjøre klager på den utskrevne eiendomsskatten. Nemda holder møter ved behov.
§ 34. Sammensetningen av klagenemd eiendomsskatt
Nemda har 3 medlemmer som velges av kommunestyret selv etter reglene i eigedomsskattelova § 21 og kommuneloven kapittel 7. Medlem i formannskapet kan ikke være medlem i eiendomsskattenemda, jf. eigedomsskattelova § 21. Kommunstyret velger varamedlemmer til nemda.
Medlemmer 2023 - 2027
Medlemmer
|
Varamedlemmer |
Parti |
Ronny Thomassen, leder ronny.thomassen@birkenes.kommune.no
|
Vibeke Tobiassen |
Ap |
Steffen Fidjeland, nestleder steffen.fidjeland@birkenes.kommune.no
|
Ragnhild Aasen |
H |
Ingrid Topland ingrid.topland@birkenes.kommune.no
|
Syvert Emelius Furholt |
Sp |
Sekretær
- Karl Naadland Janz, konsulent eiendomsskatt (91 12 43 99, karl.naadland.janz@birkenes.kommune.no)
Møtedokumenter
MIDLERTIDIGE UTVALG:
Kommunestyret i Birkenes har opprettet følgende midlertidige utvalg:
- Renseanleggutvalget
- Byggeutvalg for polititaktisk treningssenter
- Utvalg for prosjekt vann og avløp Engesland
- Bredbåndsutvalget
- Utvalg for arbeid med revisjon av sentrumsplanen
I delegasjonsreglementet er det gitt reglement som gjelder for samtlige midlertidige utvalg med mindre kommunestyret har bestemt noe annet:
§ 25. Reglement for midlertidige utvalg
1. Kommunestyret kan opprette midlertidige utvalg etter kommuneloven § 5-7.
2. Utvalgene må ha et navn som inkluderer utvalg slik kommuneloven § 5-1 tredje ledd bestemmer.
3. Utvalgenes navn skal gjenspeile temaene eller sakene utvalgene skal arbeide med.
4. Kommunedirektøren skal orientere utvalgene om arbeidet med temaene/sakene utvalgene er opprettet for å arbeide med.
5. Utvalgene behandler saker om temaene/sakene utvalgene er opprettet for å arbeide med.
6. Kommunestyret kan delegere vedtaksmyndighet til utvalgene.
7. Utvalgene kan gis innstillingsrett.
8. Utvalgene disponerer ikke økonomiske midler bevilget til forprosjekt eller midler bevilget til temaene/sakene utvalgene skal arbeide med, med mindre kommunestyret bestemmer annet.
9. Utvalgene skal gis tilstrekkelig sekretariatshjelp fra kommuneadministrasjonen.
10. Tidsperioden utvalgene er opprettet for skal fremgå av kommunestyrevedtakene i sakene om opprettelse av utvalg.
Utvalg for arbeid med organisering av kommunens eiendomsportefølje
Bakgrunn, oppgaver, myndighet
Kommunestyret vedtok i møte 07.11.2024, sak 116/24, å opprette utvalg for arbeid med organisering av kommunens eiendomsportefølje, og valgte medlemmer og leder og nestleder til utvalget. Kommunestyret vedtok følgende reglement for utvalget:
1. Utvalget er opprettet for perioden fra 07.11.2024 og ut kommunestyreperioden.
2. Reglement for midlertidige utvalg gitt i delegasjonsreglementet § 25 gjelder (se over).
3. Utvalget gis innstillingsrett til formannskapet.
Medlemmer i perioden 07.11.2024 - 2027
Medlemmer | Parti/gruppe |
Oddvar Ivarson, leder oddvar.ivarson@birkenes.kommune.no |
H |
Linda Hye, nestleder linda.hye@birkenes.kommune.no |
Ap |
Knut Arild Espegren knut.arild.espegren@birkenes.kommune.no |
Krf |
Sekretær
Ronny Andre Eikerol, teamleder eiendom og forvaltning, Birkenes kommune
(91 24 33 56, ronny.andre.eikerol@birkenes.kommune.no)
Møtedokumenter:
Møte 02.12.2024
Innkalling - Utvalg for arbeid med organisering av kommunens eiendomsportefølje - 02.12.2024
Vedlegg til innkalling 02.12.2024
Renseanleggutvalget
Om utvalget
Renseanleggutvalget er et midlertidig utvalg opprettet av kommunestyret 03.11.2022, se sak 083/22- Nytt renseanlegg på Birkeland.
Kommunestyret vedtok 08.12.2022 å utvide utvalgets tidsperiode, se sak 098/22- Nytt renseanlegg på Birkeland – valg av renseprosess og organisering av byggeprosjekt
Medlemmer og leder og nestleder til utvalget ble valgt i nevnte møter.
Reglement
1. Utvalget behandler saker som gjelder renseanlegget.
2. Utvalget innstiller til formannskapet. Om en sak ikke behandles i formannskapet, innstiller utvalget til kommunestyret.
3. Utvalget har ikke myndighet til å treffe endelig vedtak i noen sak som gjelder renseanlegget.
4. Utvalget virker fra det er valgt og frem til og med kommunestyremøtet 8. desember 2022. (Men utvalget er altså videreført.)
Medlemmer
- Oddvar Ivarsen (H), leder (oddvar.ivarson@birkenes.kommune.no)
- Gyro Heia (Sp), nestleder (gyro.heia@birkenes.kommune.no)
- Silje B. Drangsholt (H) (silje.bjornara.drangsholt@birkenes.kommune.no)
- Arild Windsland (H) (arild.windsland@birkenes.kommune.no)
Sekretær
- Fredrik Myrland Moen, teamleder vann og avløp (fredrik.m.moen@birkenes.kommune.no)
Møtedokumenter
Møte 07.11.2022
Møteprotokoll - Renseanleggutvalget 07.11.2022
Møte 30.11.2022
Møteprotokoll - Renseanleggutvalget 30.11.2022
Møte 13.02.2023
Møteprotokoll- renseanleggutvalget 13.02.2023
Byggeutvalg for polititaktisk treningssenter
Om utvalget
Byggeutvalg for polititaktisk treningssenter er et midlertidig utvalg opprettet av kommunestyret 12.10.2023, se sak 101/23, Opprettelse av byggeutvalg for polititaktisk treningssenter og valg av medlemmer til utvalget. I samme møte ble det også vedtatt reglement for utvalget, samt valgt medlemmer, leder og nestleder.
Reglement
1. Utvalget er opprettet for kommunestyreperioden 2023 - 2027.
2. Utvalget har tre medlemmer. Det kan velges varamedlemmer.
3. Utvalget skal orienteres om arbeidet med polititaktisk treningssenter på Tveide, og fungere som et kontaktpunkt mot kommunestyret.
4. Utvalget behandler spørsmål vedrørende byggingen av polititaktisk treningssenter, men har ikke vedtaksmyndighet på vegne av kommunestyret.
Medlemmer
- Arild Windsland (H), leder (arild.windsland@birkenes.kommune.no)
- Bjørn-Tore Hovland (Sp), nestleder (bjorn-tore.hovland@birkenes.kommune.no)
- Gyro Heia (Sp) (gyro.heia@birkenes.kommune.no)
Sekretær
- Øyvind Raen, enhetsleder teknisk forvaltning og drift (oyvind.raen@birkenes.kommune.no)
Møtedokumenter
Møte 19.10.2023
Møteprotokoll - Byggeutvalg polititaktisk treningssenter - 19.10.2023
Møte 22.11.2023
Møteprotokoll - Byggeutvalg polititaktisk treningssenter - 22.11.2023
Møtedokument - Byggeutvalg polititaktisk treningssenter - 22.11.2023
Møte 24.01.2024
Møteprotokoll - Byggeutvalg polititaktisk treningssenter - 24.01.2024
Møte 28.02.2024
Møteprotokoll - Byggeutvalg polititaktisk treningssenter - 28.02.2024
Møte 03.04.2024
Møteprotokoll - Byggeutvalg polititaktisk treningssenter - 03.04.2024
Møte 24.04.2024
Møteprotokoll - Byggeutvalg polititaktisk treningssenter - 24.04.2024
Møte 22.08.2024
Møteprotokoll - Byggeutvalg politistaktisk treningssenter - 22.08.2024
Utvalg for prosjekt vann og avløp Engesland
Om utvalget
Utvalg for prosjekt vann og avløp Engesland er et midlertidig utvalg opprettet av kommunestyret 08.11.2023, se sak 111/23, Opprettelse av utvalg for Engesland prosjekt vann og avløp og valg av medlemmer til utvalget. I samme møte ble det også vedtatt reglement for utvalget, samt valgt medlemmer, leder og nestleder.
Reglement
1. Utvalget er opprettet for kommunestyreperioden 2023 - 2027.
2. Utvalget har tre medlemmer. Det kan velges varamedlemmer.
3. Utvalget skal orienteres om arbeidet med prosjektet, og fungere som et kontaktpunkt mot kommunestyret.
4. Utvalget behandler spørsmål vedrørende prosjektet, men har ikke vedtaksmyndighet på vegne av kommunestyret.
Medlemmer
- Lars Gunnar Retterholt (H), leder (lars.gunnar.retterholt@birkenes.kommune.no)
- Gyro Heia (Sp), nestleder (gyro.heia@birkenes.kommune.no)
- Nils Kåre Belland (uavh.) (epostadresse kommer)
Sekretær
- Mai-Elin Beisland Holm, fagansvarlig vann og avløp (mai-elin.beisland.holm@birkenes.kommune.no)
Møtedokumenter
Møte 14.12.2023
Tid: Kl. 08.00
Sted: Kommunehuset, rom på "teknisk", oppmøte ved inngangen til infotorget
Innkalling - Utvalg for prosjekt vann og avløp Engesland - 14.12.2023
Møteprotokoll - Utvalg for prosjekt vann og avløp Engesland - 14.12.2023
Bredbåndsutvalget
Om utvalget
Bredbåndsutvalget er et midlertidig utvalg opprettet av kommunestyret 12.10.2023, se sak 100/23, Opprettelse av bredbåndsutvalg og valg av medlemmer til utvalget. I samme møte ble det også vedtatt reglement for utvalget, samt valgt medlemmer, leder og nestleder.
Reglement
1. Utvalget har tre medlemmer. Det kan velges varamedlemmer.
2. Utvalget behandler saker som gjelder bredbåndsutbygging.
3. Utvalget kan innstille til folkevalgte organer i kommunen.
4. Utvalget har vedtaksmyndighet i saker som det ikke er naturlig at andre folkevalgte organer avgjør.
Medlemmer
- Anders Snøløs Topland (Sp), leder (anders.snolos.topland@birkenes.kommune.no)
- Arild Windsland (H), nestleder (arild.windsland@birkenes.kommune.no)
- Gyro Heia (Sp) (gyro.heia@birkenes.kommune.no)
Møtedokumenter
Utvalg for arbeid med revisjon av sentrumsplanen
Om utvalget
Utvalg for arbeid med revisjon av sentrumsplanen er et midlertidig utvalg opprettet av kommunestyret 08.02.2024, sak 009/23, Opprettelse av utvalg for arbeid med sentrumsplanen. Valg av medlemmer og leder og nestleder til utvalget.
Reglement
1. Utvalget er opprettet for perioden fra 08.02.2024 og ut kommunestyreperioden.
2. Reglement for midlertidige utvalg gitt i delegasjonsreglementet § 25 gjelder (se ovenfor).
3. Utvalget gis innstillingsrett til kommunestyret.
Medlemmer
Medlem
|
Varamedlem |
Parti/gruppe |
Ragnhild Aasen, leder ragnhild.aasen@birkenes.kommune.no
|
Tor Svendsen |
H |
Bjørn-Tore Hovland, nestleder bjorn-tore.hovland@birkenes.kommune.no
|
Gyro Heia |
Sp |
Frode Faremo Vimme frode.faremo.vimme@birkenes.kommune.no
|
Ruth K. Martinsen |
INP/Krf |
Linda Hye linda.hye@birkenes.kommune.no
|
Anders Christiansen |
Ap |
Sekretær
Oda Næs Skoglund, arealplanlegger
(47 90 54 03, oda.skoglund@birkenes.kommune.no)
Møtedokumenter
Møte 11.02.2025
Møte 12.11.2024
Ny innkalling - Utvalg for arbeid med revisjon av sentrumsplanen - 12.11.2024
Innkalling - Utvalg for arbeid med revisjon av sentrumsplanen - 05.11.2024
Møteprotokoll - Utvalg for arbeid med revisjon av sentrumsplanen - 12.11.2024
Møte 08.10.2024
Innkalling - Utvalg for arbeid med revisjon av sentrumsplanen - 08.10.2024
Møteprotokoll - Utvalg for arbeid med revisjon av sentrumsplanen - 08.10.2024
Møte 17.09.2024
Innkalling - Utvalg for arbeid med revisjon av sentrumsplanen - 17.09.2024
Møteprotokoll - Utvalg for arbeid med revisjon av sentrumsplanen - 17.09.2024
Møte 13.08.2024
Innkalling - Utvalg for arbeid med revisjon av sentrumsplanen - 13.08.2024
Møteprotokoll - Utvalg for arbeid med revisjon av sentrumsplanen - 13.08.2024
Møte 17.06.2024
Innkalling - Utvalg for arbeid med revisjon av sentrumsplanen - 10.06.2024 (møtet utsatt)
Innkalling - Utvalg for arbeid med revisjon av sentrumsplanen - 17.06.2024
Møteprotokoll - Utvalg for arbeid med revisjon av sentrumsplanen - 17.06.2024
Møte 06.05.2024
Innkalling - Utvalg for arbeid med revisjon av sentrumsplanen - 06.05.2024
Møteprotokoll - Utvalg for arbeid med revisjon av sentrumsplanen - 06.05.2024
Møte 15.04.2024
Innkalling - Utvalg for arbeid med revisjon av sentrumsplanen - 15.04.2024
Møteprotokoll - Utvalg for arbeid med revisjon av sentrumsplanen - 15.04.2024
Møte 11.04.2024
Innkalling - Utvalg for arbeid med revisjon av sentrumsplanen - 11.04.2024
Møteprotokoll - Utvalg for arbeid med revisjon av sentrumsplanen - 11.04.2024
Møte 07.03.2024
Innkalling - Utvalg for arbeid med revisjon av sentrumsplanen - 07.03.2024
Møteprotokoll - Utvalg for arbeid med revisjon av sentrumsplanen - 07.03.2024
Møte 28.02.2024
Innkalling - Utvalg for arbeid med revisjon av sentrumsplanen - 28.02.2024
Oversikt over vedlegg til innkallingen - 28.02.2024
Vedlegg 1: Planbeskrivelsen til områdereguleringsplanen
Vedlegg 2: Bestemmelser til områdereguleringsplanen
Vedlegg 3: Plankartet til områdereguleringsplanen
Vedlegg 4: Henvendelse som kom fra utbyggere i sentrum hvor det legges frem ønsker for å stimulere til igangsetting av deres utbyggingsprosjekter.
Vedlegg 5: Referat fra møte med utbyggerne i sentrum - juni 2022
Vedlegg 6: Referat fra møte med utbyggerne i sentrum - august 2022
Vedlegg 7: Referat fra møte med utbyggerne i sentrum - oktober 2022
Vedlegg 8: Referat fra møte med utbyggerne i sentrum - april 2023
Vedlegg 9: Referat fra møte med utbyggerne i sentrum - november 2023
Vedlegg 10: Tilhører referat fra november 2023
Møteprotokoll - Utvalg for arbeid med revisjon av sentrumsplanen - 28.02.2024