Ungdomsrådet i Birkenes søker nye medlemmer!

Vil du være med på å gjøre en forskjell i Birkenes kommune?

Vi søker engasjerte ungdommer til vårt ungdomsråd i Birkenes kommune!

Som medlem får du muligheten til å påvirke saker som angår ungdommer, jobbe med viktige saker og du får muligheten til å representere ungdommens stemme. I tillegg til å si din mening får du også muligheten til å lære om politikk og politiske organ i kommunen.

«Det er ungdommen som skal overta samfunnet vårt. Derfor er det både prisverdig og viktig at dere engasjerer dere i politikk. Det er gjennom den vi skaper gode barnehager, skoler og det oppvekstmiljøet vi ønsker oss. Gjennom å delta i Ungdomsrådet kan dere unge påvirke politikken og vedtakene i kommunestyret.»
Arild Windsland - Ordfører

Slik søker du:
Søknaden sendes på mail til Malene Berntsen, sekretær for ungdomsrådet.
E-post: malene.berntsen@birkenes.kommune.no

Her må du å skrive navn, alder, bosted, telefonnummer og e-postadresse. Deretter skrive om deg selv, interesser, og hvorfor du ønsker å bli med
Fristen for å søke er 2. Juli.

Bli med i vårt ungdomsråd og la stemmen din bli hørt!