Jubileumsmarkering etter 25 og 40 års tjeneste

Hver annet år markerer Birkenes kommune sine jubilanter. I går var ansatte som har 25- eller 40 års tjeneste i 2023 og 2024 samlet til markering i kantina på kommunehuset.

Det var ordfører Arild Winsland som inviterte, og utenom jubilantene selv, deltok kommunedirektøren og jubilantenes ledere.

Kjøkkenet hadde dekket festbord og ordnet smørbørd, kake og kaffe, og med formannskapet som vertskap var det duket for en flott kveld.

Geir Knutson stod for underholdningen med sang, spill og historier.

Som en del av markeringen overrakte ordføreren og kommunedirektøren en rød rose og et gavekort til hver av jubilantene. Kommunen setter stor pris på arbeidet de har gjort til det beste for innbyggerne våre!

Alle jubilantene sammen med ordfører og kommunedirektør

Fra venstre: Torun Imenes, Marianne Grønvold Flakk, Arild Winsland (ordfører), Anne Kathrine Rislå, Anne Bjørge, Janne Håkedal, Liv Karin Aamlid, Marianne Gitmark, Anita Svaland, Trude Murberg, Elin Hansen, Unn-Rita Lindtveit, Margrethe Solheim Nygård, Anne Stapnes (kommunedirektør)

I tillegg til de fremmøtte, var det tre jubilanter til:

Kristin Ottersten Engemyr, Karin Aabel og Wenche Nilsen Bugge.